(Ristampatu da a rete China Petroleum, s'ellu ci hè una violazione, per piacè informate per sguassà)
U 13 di settembre, ora di u Suriname, PetroChina State Investment Suriname Company, una filiale diCNPC, è a Cumpagnia Petroliera Naziunale di u Suriname (chjamata "Su Guooil") anu firmatu ufficialmente u cuntrattu di spartera di prudutti petroliferi di u Bloccu 14 è di u Bloccu 15 in u mare pocu prufondu di u Suriname, marcandu a prima volta chì PetroChina hè entrata in Suriname per realizà attività di esplorazione è sviluppu di petroliu è gasu.

U Ministru di l'Affari Esteri, di u Cummerciu Internaziunale è di a Cuuperazione Internaziunale di u Suriname, Albert Ramdin, è u Ministru di e Finanze, Stanley Lahubasin, anu assistitu à a firma di u cuntrattu, mentre chì u Vice Incaricatu d'Affari di a Cina in Suriname, Liu Zhenhua, è u Vice Presidente di a China National Petroleum Corporation.n (CNPC) è u presidente di a filiale quotata di CNPC, Huang Yongzhang, anu assistitu à a ceremonia di firma è anu fattu discorsi. U vicepresidente di a China National Petroleum International Exploration and Production Corporation (CNPC International), Zhang Yu, u direttore esecutivu di a Suriname Oil Company (SURINAME OIL), Anand Jagsar, è u direttore esecutivu di a filiale POC di SURINAME OIL, Ricardo Pissinbal, anu rapprisintatu e trè parti è anu firmatu u cuntrattu inseme.

In ghjugnu 2024, CNPChà vintu l'offerta per i Blocchi 14 è 15 in a seconda volta di offerte in l'acque pocu prufonde di u Suriname in u 2023-2024, è hà ottenutu i diritti operativi di esplorazione, sviluppu è pruduzzione di petroliu è gasu in i Blocchi 14 è 15, cù u 70% di l'interessi di u cuntrattu. POC, una filiale di Soviet Oil, detene u 30% restante di l'interessu di u cuntrattu.

U bacinu Guyana-Suriname hè un locu caldu per l'esplorazione di petroliu è gasu in u mondu in l'ultimi anni. I blocchi 14 è 15 di u Suriname Shallow Sea sò situati in a regione orientale di u bacinu Guyana-Suriname è in l'estensione sudorientale di u bloccu pruduttore di Guyana. L'offerta vincente aiuteràCNPCdimustrà cumpletamente a so forza tecnica in u campu di l'esplorazione di petroliu è gasu offshore è cunsulidà ulteriormente a basa di risorse per un sviluppu di alta qualità di l'imprese straniere. Sottu a guida di l'Iniziativa Belt and Road, CNPC seguirà u cuncettu di "benefiziu mutuale, cuuperazione è sviluppu win-win" per aiutà u sviluppu rapidu di l'industria petrolifera è gasiera in Suriname.

Cuntatta ci:
WhatsApp: +86 188 40431050
Web:http://www.sxunited-cn.com/
E-mail:zhang@united-mech.net/alice@united-mech.net
Telefunu: +86 136 0913 0651/ 188 4043 1050
Data di publicazione: 09-ott-2024