U 25 di lugliu, hè principiatu u prughjettu di custruzzione di una capacità di pruduzzione di 10 miliardi di metri cubi in u campu di gas ultra prufondu di Bozi Dabei di Tarim Oilfield, chì marca u sviluppu cumpletu è a custruzzione di u più grande campu di gas condensatu ultra prufondu di a Cina. A pruduzzione annuale di petroliu è gasu in u campu di gasu di Bozi Dabei righjungerà rispettivamente 10 miliardi di metri cubi è 1,02 milioni di tunnellate à a fine di u 14esimu Pianu Quinquennale, chì hè equivalente à aghjunghje un campu di petroliu à alta efficienza di un milione di tunnellate à u paese ogni annu. Hè di grande impurtanza per assicurà a sicurezza energetica naziunale è migliurà a capacità di furnimentu di gasu naturale.

A Zona di Gasu di Bozi Dabei si trova à u pede miridiunali di e muntagne Tianshan in Xinjiang è à u bordu sittintriunali di u bacinu di Tarim. Hè un'altra zona atmosferica di trilioni di metri cubi scuperta in u stratu ultra prufondu di u campu petroliferu di Tarim in l'ultimi anni dopu à a scuperta di a zona atmosferica di trilioni di metri cubi di Kela Keshen, è hè ancu una di e principali zone di pruduzzione di gasu in u "14esimu Pianu Quinquennale" per l'aumentu di e riserve di energia pulita di gasu naturale in Cina. In u 2021, u campu di gasu di Bozi Dabei hà pruduttu 5,2 miliardi di metri cubi di gasu naturale, 380000 tunnellate di condensatu è 4,54 milioni di tunnellate di equivalente di petroliu è gasu.

Hè capitu chì durante u 14esimu periodu di u Pianu Quinquennale, Tarim Oilfield implementerà più di 60 novi pozzi in u campu di gasu di Bozi Dabei, prumovendu una rapida pruduzzione di u campu di gasu à un ritmu di crescita annuale di un milione di tunnellate. Un novu prughjettu di scheletru di terra serà custruitu, custituitu principalmente da trè prughjetti maiò: impianti di trasfurmazione di gasu naturale, dispositivi di stabilizazione di condensati è oleodotti d'esportazione di petroliu è gasu. A capacità di trasfurmazione di gasu naturale ghjurnaliere serà aumentata da 17,5 milioni di metri cubi in u passatu à 37,5 milioni di metri cubi, liberendu cumpletamente a capacità di pruduzzione di petroliu è gasu.

À u cuntrariu di i giacimenti di petroliu è gasu atmosferichi medii à pocu prufondi da 1500 à 4000 metri in paesi stranieri, a grande maggioranza di u petroliu è di u gasu in u campu petroliferu di Tarim si trova in strati ultra prufondi da sette à ottu chilometri sottu terra. A difficultà di l'esplorazione è di u sviluppu hè rara in u mondu è unica in Cina. Trà i 13 indicatori per misurà a difficultà di perforazione è di cumpletamentu in l'industria, u campu petroliferu di Tarim hè u primu in u mondu in 7 di elli.

In l'ultimi anni, u campu petroliferu di Tarim hà sviluppatu cù successu 19 campi di gasu di grande è media dimensione, cumpresu u reservoir di gasu Bozi 9, chì hà a più alta pressione di furmazione in Cina, è hè diventatu unu di i trè principali campi di gasu in Cina. L'approvvigionamentu cumulativu di gasu à valle di u gasdottu Ovest-Est hà superatu i 308,7 miliardi di metri cubi, è l'approvvigionamentu di gasu à a regione meridionale di u Xinjiang hà superatu i 48,3 miliardi di metri cubi, beneficendu circa 400 milioni di residenti in 15 pruvince, cità è più di 120 cità grande è media cum'è Pechino è Shanghai. Copre 42 contee, cità è aziende agricole è pastorali in e cinque regioni meridionali di u Xinjiang, prumove assai l'ottimisazione è l'aghjustamentu di a struttura energetica è industriale in a Cina orientale, stimulendu u sviluppu ecunomicu è suciale di u Xinjiang è creendu enormi benefici ambientali suciali, ecunomichi è ecologichi.

Hè statu signalatu chì u petroliu è u gasu condensatu sviluppatu in u campu di gasu Bozi Dabei hè riccu di cumpunenti d'idrocarburi rari cum'è l'idrocarburi aromatichi è l'idrocarburi leggeri. Hè una materia prima petrolchimica di alta gamma chì u paese hà bisognu urgentemente, chì pò aumentà ulteriormente a pruduzzione di etanu è idrocarburi liquidi à valle, guidà a migliurazione di a catena di l'industria petrochimica, l'usu intensivu di risorse vantaggiose è una trasfurmazione prufonda. Attualmente, u campu petroliferu di Tarim hà pruduttu più di 150 milioni di tunnellate di petroliu è gasu condensatu, sustinendu efficacemente l'applicazione à scala industriale di u petroliu è u gasu condensatu.
Data di publicazione: 10 d'aprile 2023